Vieläkin ovat Mishka ja Tinka aika pelottavia, mutta Toivo on jo tosi siedettävä eikä Roosakaan ihan hirveän paha ole. Toivon kanssa on tehty ihan shokkihoitoa, eli olen Toivon vaan pistänyt makkarin ovesta sisään ja antanut olla. Toivoon voi kuitenkin luottaa ettei se taatusti tee mitään pahaa, se kun väistää heti kun Ruska vähänkin suhahtaa. Toivo kyllä tekee kaikkensa että saisi Ruskan leikkimään, se juoksee täällä ihan hassusti mutkalla kurnuttaen ja yrittää saada Ruskan peräänsä. Mutta ei se vielä ihan niin paljon uskalla.

Eilen heitin kaikki kissat parvekkeelle ja päästin Ruskan tutkimaan asuntoa. Se kulkikin ihan reippaasti kunnes näki kuvansa peilissä ja säikähti sieltä sähisevää pikkukissaa =D Tänään sitten heitin kaikki muut paitsi Toivon ja Ruska jo käveli ihan reippaasti ja tutki paikkoja vaikka Toivo tossa makoilikin. Kävi jopa kiipeilypuussa. Sitten päästin Roosan ja Mishkan parvekkeelta pois ja ei se niistä häiriintynyt vaikka Roosa juoksikin kiipeilypuussa sen ohi. Mishka kun ei välitä Ruskan suhinoista, niin se meni vähän turhan lähelle (naamaan kiinni) ja silloin Ruskaa alkoi taas pelottaa ja se meni takasin makkariin.

Mutta eiköhän tämä tästä ala sujumaan, Tinka kun lopettais ton kiiman ni alkais siihenkin voida luottaa taas. Se kun välillä on kiimassa vähän ilkeä... Eilen Ruska jo sai ekan ihan hepulileikkikohtauksen ja tuo sen lempparihuiska sai kunnon kyytiä. Yölläkin heräsin kun se pyöritteli lelujaan ja muutaman kerran heräsin siihen kun se kehräsi kyljessä kiinni.

Ruskan luonne on aivan mielettömän mahtava! Se on tosi hellyydenkipeä ja tykkää halitella ja pusutella kovasti. Se puskee mun naamaa jatkuvasti curlimaiseen tapaan takaraivollaan, mun oma pikkumussukka!

Tässä saa lempihuiska kyytiä! Ja huomatkaa Toivo sängyllä yrittämässä...

1819811.jpg

Minä suloisuus ja mun ihanat lelut:

1819821.jpg

Ja rohkeudenpuuska kiipeilypuussa:

1819833.jpg

1819836.jpg

Nyt mä olen jo vähän paremmin oppinut tota kameraa käyttämään, tosin muutama sata otosta sillä on tullutkin otettua. Sarjakuvaus on hauska toiminto varsinkin kun kissa leikkii, siinä tulee tosi hauskoja asentoja. Harmi vaan että ne parhaat on olleet tärähtäneitä tähän asti. Mutta jatketaan harjoittelua...